Projekt pn. „Partnerstwo na rzecz podnoszenia jakości i efektywności usług administracyjnych w miastach w zakresie podatków i opłat lokalnych oraz zarządzania nieruchomościami”
jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Zielona Góra jest partnerem Związku Miast Polskich z 7 jednostkami samorządu terytorialnego – , Częstochową, Gorzowem Wielkopolskim, Kaliszem, Milanówkiem, Rejowcem Fabrycznym, Rudą Śląską i Tarnowem.
fundusz: Europejski Fundusz Społeczny
program: Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
działanie: 2.18. Wysokiej jakości usługi administracyjne
Celem projektu jest wdrożenie szeregu praktycznych rozwiązań, poprawiających jakość usług administracyjnych istotnych dla prowadzenia działalności gospodarczej oraz zwiększenie kompetencji pracowników JST, którzy te usługi świadczą. Konkretne zadania obejmują, m.in. szkolenia prawne i z zakresu obsługi klienta, przygotowanie standardów obsługi klienta czy zasad oceny efektywności lokalnych polityk podatkowych, a także planów wykorzystania zasobu nieruchomości gminnych.
Projekt realizowany w wydziale Podatków i Opłat oraz w wydziale Mienia i Nadzoru Właścicielskiego.
Kwota dofinansowania: 2 357 627,65 PLN
Całkowity koszt projektu: 2 797 375,00 PLN
Projekt realizowany w okresie od 1 października 2016 r. do 28 lutego 2019 r.