Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
czwartek, 25 kwietnia 2024 r.

Ogłoszenia drobne

Ilość ogłoszeń: 0


Ogłoszenia drobne - wyjaśnienia

Zbiór ogłoszeń zorganizowany jest według kategorii tematycznych.

Nawigacja

Przy przeglądaniu listy ogłoszeń wykorzystywany jest mechanizm nawigacyjny pozwalający na przełączanie się między stronami listy ogłoszeń.
Dodatkowe odfiltrowanie listy można uzyskać przy pomocy wyszukiwarki.

Wyszukiwanie

Wyszukiwarka pozwala na wyfiltrowanie interesujących nas ogłoszeń poprzez określenie kategori i/lub czasu pojawienia się ogłoszenia w serwisie. Dodatkowo można wpisać tekst, który ma być wyszukany w treści ogłoszenia.
Po wciśnięciu klawisza "szukaj" lista znalezionych ogłoszeń, odpowiadających ustalonemu wzorcowi zostanie wyświetlona na ekranie. Powrót do pełnej listy następuje po wciśnięciu klawisza "pokaż wszystkie".

Dodawanie nowego ogłoszenia

Pierwszym krokiem dodawania nowego ogłoszenia (po kliknięciu przycisku "dodaj nowe") jest wybór kategorii tematycznej, do której zostanie ono przypisane. Po zatwierdzeniu kategorii (przycisk "potwierdź") następuje przejście do formularza, w którym można wpisać właściwą treść.
Autor ogłoszenia może określić termin widoczności ogłoszenia w serwisie. Termin ten zależny jest od wybranej kategorii tematycznej.
Może również założyć hasło dla ogłoszenia, które w przyszłości pozwoli edytować treść ogłoszenia lub usunąć je z serwisu przed datą wygaśnięcia.
Zapisanie ogłoszenia następuje po wciśnięciu klawisza "potwierdź" - w jej wyniku wyświetlona jest informacja co dalej stanie się z ogłoszeniem.
Jeżeli kategoria tematyczna, do której dodawane jest ogłoszenie nie wymaga potwierdzenia ogłoszenia przez e-mail oraz nie jest moderowana to treść nowego ogłoszenia natychmiast będzie widoczna w serwisie.
W przypadku gdy kategoria jest moderowana i/lub wymaga potwierdzenia ogłoszenia przy pomocy poczty elektronicznej, ogłoszenie może nie być od razu widoczne w serwisie.
Jeżeli kategoria wymaga potwierdzenia ogłoszenia przez e-mail, ogłoszenie będzie widoczne w serwisie, po wejściu pod adres wysłany na adres e-mail podany w treści ogłoszenia.
Jeżeli kategoria jest moderowana ogłoszenie pojawi się w serwisie po zaakceptowaniu przez administratora serwisu.
Jeżeli kategoria jednocześnie wymaga potwierdzenia przez e-mail i moderacji, ogłoszenie będzie mogło być zaakceptowane przez administratora dopiero po potwierdzeniu przez autora ogłoszenia (link wysyłany na e-mail).

Edycja istniejącego ogłoszenia

Dla ogłoszeń w których założono hasło i nie należa do kategorii moderowanych istnieje możliwość edycji (przycisk "edytuj").
< Formularz edycyjny pozwala na zmianę treści ogłoszenie, oraz na zmianę terminu ważności ogłoszenia.
Zapis zmian następuje po wciśnięciu klawisza "potwierdź" - wymagane jest podanie właściwego hasła, w przeciwnym przypadku treść ogłoszenia nie zostanie zmieniona.
W przypadku gdy kategoria tematyczna nie wymaga potwierdzenia przez e-mail zmiany są natychmiast widoczne w serwisie. W przeciwnym razie ogłoszenie nie jest widoczne do momentu potwierdzenia go poprzez wejście pod adres wysłany do autora przy pomocy poczty elektronicznej.
Usuwanie istniejącego ogłoszenia
Usuwać można ogłoszenia na które zostało założone hasło. Po wciśnięciu przycisku "usuń" wyświetlane jest zapytanie o hasło do ogłoszenia. Jeśli podane hasło jest właściwe ogłoszenie zostaje skasowane z serwisu.

Informacje o błędach

Podczas operacji dodawania, edycji i usuwania ogłoszeń mogą występować błędy - informacja o nich jest wyświetlana na ekranie.
Najczęściej dotyczą one sposobu wypełniania formularza ogłoszeń - pominięcia wymaganych pól, pomyłek przy podawaniu hasła.
W przypadku podawania powtórki hasła przy operacji dodawania, oraz haseł przy operacji edycji lub usuwania ogłoszenia rozpoznawana jest wielkość liter, więc należy się upewnić czy na klawiaturze nie jest wciśnięty klawisz CAPS-LOCK.
Jeżeli informacja dotyczy błędu przy zapisie do bazy danych może to być związane z chwilowym przeciążeniem serwera - należy odczekać chwilę i spróbować przeprowadzić operację ponownie.