Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
niedziela, 7 lipca 2024 r.

Aktualności

Dodano: 2020-07-22 Autor:
Prezydent Miasta Zielona Góra informuje, iż zgodnie z obowiązującymi przepisami, do zakończenia obowiązywania stanu epidemii obowiązują nowe zasady dotyczące spraw z zakresu rejestracji pojazdów i praw jazdy w Wydziale Komunikacji:

 

 

 

 

Realizacja zadań w zakresie rejestracji pojazdów

 i uprawnień do kierowania pojazdami

Wydział Komunikacji – ul. Sienkiewicza 8a

 

 

1.   Wydział Komunikacji obsługuje interesantów po wcześniejszym zapisaniu się na wizytę.

 

2.   Od dnia 24 lipca 2020 r. od godziny 15:00 rezerwacja wizyt w Wydziale Komunikacji będzie się odbywać za pomocą formularza dostępnego pod adresem: www.rezerwacja.zielona-gora.pl.

Dotychczasowy adres kontaktowy wydzkom@um.zielona-gora.pl staje się nieaktywny.

 

3.   Wydział Komunikacji informuje ponadto, że w związku z wystąpieniem stanu epidemii:

1)   wydłużony został termin na zarejestrowanie pojazdu sprowadzonego z zagranicy lub zakupionego w kraju z 30 dni do 180 dni (obowiązuje do 31.12.2020 r.),

2)   wydłużony został termin na zgłoszenie zbycia lub nabycia pojazdu do 180 dni. Dotyczy to pojazdów nabytych/zbytych po 1 marca 2020 oraz obowiązuje do 31.12.2020 r.,

3)   pozwolenia czasowe zachowują ważność do 14 dni od ogłoszenia zakończenia stanu epidemii,

4)   prawa jazdy, których termin ważności upłynął (ze względu na badania psychologiczne lub lekarskie), zachowują ważność do 60 dni od ogłoszenia zakończenia stanu epidemii.

 

4.   Zgłoszenia nabycia lub zbycia pojazdu można dokonać w następujący sposób:

1)   za pośrednictwem Poczty Polskiej wysyłając pod adres: 65-443 Zielona Góra, ul Sienkiewicza 8A kopię umowy (faktury) oraz wypełniony druk zgłoszenia zbycia lub nabycia pojazdu;

2)   wrzucając kopertę z w/w dokumentami do skrzynki w holu budynku urzędu przy ul. Podgórnej 22;

3)   za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP (wpisać w przeglądarce „ePUAP”, zalogować się do serwisu, wejść w katalog spraw, wybrać motoryzacja i transport, wybrać zawiadomienie o zbyciu lub nabyciu pojazdu).

« powrót