![Sesja](https://www.zielona-gora.pl/szablon/zielona-gora.pl/mod/session/img/icoSession.gif)
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Realizacja zadań w zakresie rejestracji pojazdów
i uprawnień do kierowania pojazdami
Wydział Komunikacji – ul. Sienkiewicza 8a
1. Wydział Komunikacji obsługuje interesantów po wcześniejszym zapisaniu się na wizytę.
2. Od dnia 24 lipca 2020 r. od godziny 15:00 rezerwacja wizyt w Wydziale Komunikacji będzie się odbywać za pomocą formularza dostępnego pod adresem: www.rezerwacja.zielona-gora.pl.
Dotychczasowy adres kontaktowy wydzkom@um.zielona-gora.pl staje się nieaktywny.
3. Wydział Komunikacji informuje ponadto, że w związku z wystąpieniem stanu epidemii:
1) wydłużony został termin na zarejestrowanie pojazdu sprowadzonego z zagranicy lub zakupionego w kraju z 30 dni do 180 dni (obowiązuje do 31.12.2020 r.),
2) wydłużony został termin na zgłoszenie zbycia lub nabycia pojazdu do 180 dni. Dotyczy to pojazdów nabytych/zbytych po 1 marca 2020 oraz obowiązuje do 31.12.2020 r.,
3) pozwolenia czasowe zachowują ważność do 14 dni od ogłoszenia zakończenia stanu epidemii,
4) prawa jazdy, których termin ważności upłynął (ze względu na badania psychologiczne lub lekarskie), zachowują ważność do 60 dni od ogłoszenia zakończenia stanu epidemii.
4. Zgłoszenia nabycia lub zbycia pojazdu można dokonać w następujący sposób:
1) za pośrednictwem Poczty Polskiej wysyłając pod adres: 65-443 Zielona Góra, ul Sienkiewicza 8A kopię umowy (faktury) oraz wypełniony druk zgłoszenia zbycia lub nabycia pojazdu;
2) wrzucając kopertę z w/w dokumentami do skrzynki w holu budynku urzędu przy ul. Podgórnej 22;
3) za pośrednictwem elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP (wpisać w przeglądarce „ePUAP”, zalogować się do serwisu, wejść w katalog spraw, wybrać motoryzacja i transport, wybrać zawiadomienie o zbyciu lub nabyciu pojazdu).