Sesje Rady Miasta
![Sesja](https://www.zielona-gora.pl/szablon/zielona-gora.pl/mod/session/img/icoSession.gif)
I. Zmianie ulega termin oraz sposób składania wniosków.
1. Wnioski należy składać w terminie do 1 czerwca 2020 r.:
1) w budynku Urzędu Miasta przy ul. Podgórnej 22 (wrzucając do skrzynki wystawionej w holu budynku);
2) poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą urzędu na platformie ePUAP adres: /umzg/SkrytkaESP;
3) lub za pośrednictwem poczty.
Dodatkowe informacje: w Biurze Ochrony Środowiska przy ul. Gen. Jarosława Dąbrowskiego 41 tel. (+48) 68 475 56 84 i tel. 68 454 46 70, e-mail: e.gaik@um.zielona-gora.pl, Ewa.Szymanska@um.zielona-gora.pl .
2. O terminie złożenia wniosku decyduje data wpływu do urzędu.