Bez fajerwerków, ale wystrzałowo – tak zapowiada się miejski sylwester w nowym wydaniu. – Serdecznie zapraszam zielonogórzan do wspólnego powitania nowego roku, spędzenia czasu w radosnej atmosferze, wzajemne złożenie sobie życzeń – mówił podczas dzisiejszej konferencji prezydent Marcin Pabierowski, którego nie zabraknie podczas tej najgorętszej nocy w roku. – Wydarzenie zapowiada się wyjątkowo. Sylwester będzie wskazywał nowy etap, jeśli chodzi o organizację miejskich imprez.

Na Miejskiego Sylwestra wybierzemy się na pl. Teatralny, wstęp wolny. Bawimy się od 22.00 do 2 w nocy. Wydarzenie jest zaplanowane na 1 tys. 500 osób. Będzie miało charakter imprezy masowej, wstęp z alkoholem do głównej strefy pod sceną będzie zakazany. Teren imprezy będzie ogrodzony, a o bezpieczeństwo sylwestrowych gości zadba profesjonalna agencja ochrony.

Dobrą zabawę ma zapewnić Awiński Show. – Jeśli chodzi o repertuar, to zaserwujemy szeroki wachlarz utworów. Tak, żeby każdy mógł znaleźć coś dla siebie – zapewnia odpowiedzialny za show Roman Awiński. – Na scenie pojawią się DJ-e, wokaliści i tancerki. W tym roku nie będzie petard ani fajerwerków. – W trosce o zwierzęta zachęcam mieszkańców, by zrezygnowali z nich i nie strzelali również we własnym zakresie – apeluje prezydent.

Niemniej jednak oprawa wydarzenia zapowiada się spektakularnie. – Scenografia i oświetlenie mają oddawać atmosferę wielkich festiwali muzycznych – zapowiada Agata Miedzińska, dyrektor Zielonogórskiego Ośrodka Kultury, który stoi za organizacją Sylwestra Miejskiego. Będą pokazy laserowe i pirotechniczne oraz wizualizacje. Na scenie staną wysokiej rozdzielczości ekrany LED o rozmiarze niemal 40 m2, więc wydarzenie będą mogli śledzić nawet ci, którzy staną daleko od sceny.

Sylwester będzie również transmitowany na antenie Radia Zielona Góra. – W ten sposób zainaugurujemy nasz jubileuszowy rok. W 2025 r. obchodzimy 30-lecie działalności – wyjaśnia Aleksandra Piechowska, dyrektor programu Radia Zielona Góra.

Konferencja prasowa poświęcona Miejskiemu Sylwestrowi
Plakat imprezy