Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
piątek, 19 kwietnia 2024 r.

Aktualności

Dodano: 2023-01-30 Autor:
Decyzje ustalające podatek od nieruchomości, podatek rolny i podatek leśny dla osób fizycznych na rok 2023 r. doręczane będą przez upoważnionych pracowników Urzędu Miasta Zielona Góra w okresie od dnia 01.02.2023 r. do dnia 17.03.2023 r.

 
Decyzje będą roznoszone w dni powszednie oraz w soboty, zarówno na terenie Miasta Zielona Góra oraz Dzielnicy Nowe Miasto.
 
 
Kwoty podatku należy wpłacać na indywidualny rachunek bankowy wskazany w decyzji lub  w każdej placówce PKO BP S.A. na terenie Miasta bez prowizji.

 

Mieszkańcy sołectw mogą dokonywać wpłat u sołtysa danego sołectwa.

 

Pracownik doręczający decyzje nie jest upoważniony do przyjmowania wpłat na poczet podatku.

« powrót