Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
sobota, 20 kwietnia 2024 r.

Aktualności

Dodano: 2017-08-02 Autor: Monika Zapotoczna
Zgodnie z przyjętą uchwałą Rady Miasta z dnia 27 czerwca 2017 roku ustalono zasady i tryb przeprowadzenia konsultacji społecznych Budżetu Obywatelskiego w ramach budżetu Miasta Zielona Góra. (Załącznik nr 4)

 

 

 

 

Zadania zgłaszane do budżetu obywatelskiego będą podzielone na następujące kategorie:

 

1) zadania ogólnomiejskie, na które przeznaczona zostanie kwota w wysokości 1/3 z kwoty przeznaczonej na Budżet Obywatelski na rok 2018 r.

 

2) zadania okręgowe, lokalizowane na obszarach pięciu okręgów, których granice określa załącznik nr 1 do uchwały, na które przeznaczona zostanie kwota w wysokości 2/15 z kwoty przeznaczonej na Budżet Obywatelski na rok 2018 r. na każdy z 5 okręgów.

 

Określenie granic okręgów budżetu obywatelskiego dla zadań okręgowych – mapa ( Załącznik nr 1 )

 

Koszt jednego zgłoszonego zadania nie może przekroczyć dla zadania ogólnomiejskiego 1.000.000 zł, a dla zadania okręgowego 200.000 zł.  

 

Zgłoszenia zadań do budżetu obywatelskiego może dokonać:

 

1) każdy mieszkaniec Miasta Zielona Góra, który kończy 13 lat w roku 2017;

 

2) instytucje publiczne, organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie działające na terenie Miasta Zielona Góra.

 

Składanie przez mieszkańców propozycji zadań do projektu budżetu na 2018 rok w ramach budżetu obywatelskiego do 30 września 2017 r.  Zgłoszenia zadania należy dokonać na formularzu (Załącznik nr 2) 

 

Wypełniony i podpisany formularz należy złożyć w Biurze Obsługi Interesantów (parter) Urzędu Miasta Zielona Góra w godzinach funkcjonowania lub w siedzibie Biura Analiz i Rozwoju Urzędu Miasta Zielona Góra przy al. Niepodległości 13, albo przesłać zeskanowany oryginał dokumentu pocztą elektroniczną na adres budzet2018@um.zielona-gora.pl.

 

Harmonogram konsultacji. (Załącznik nr 3)

 

 

« powrót
Załączniki