ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Podobnie jak w latach ubiegłych w rywalizacji mogą wziąć udział przedsiębiorstwa, które mają w Lubuskiem swoją siedzibę lub są członkiem lubuskich organizacji gospodarczych. Podstawowym warunkiem udziału w konkursie jest prowadzenie działalności gospodarczej przynajmniej przez 2 lata oraz brak zaległości wobec organów skarbowych i ZUS.
Nabór wniosków trwa od 6 kwietnia do 30 czerwca.
Dokumenty konkursowe:
Regulamin konkursu
Ankieta Lubuski Lider Biznesu
Ankieta Lubuski Lider Innowacji
Nominowani w każdej z kategorii zostaną wyłonieni przez Kapitułę w pierwszej połowie sierpnia, natomiast laureatów poznamy 25 września podczas Gali finałowej w Pałacu Książęcym w Żaganiu.
Firmy biorące udział w konkursie będą klasyfikowane w 4 kategoriach:
• przedsiębiorstwa mikro (zatrudniające do 9 pracowników)
• przedsiębiorstwa małe (zatrudniające od 10 do 49 pracowników)
• przedsiębiorstwa średnie (zatrudniające od 50 do 249 pracowników)
• przedsiębiorstwa duże (zatrudniające od 250 pracowników)
Firmy zakwalifikowane do drugiego etapu Konkursu i pozytywnie zweryfikowane otrzymują Certyfikat Laureata Konkursu. W każdej z kategorii firm, przyznane zostaną trzy statuetki "Lubuski Lider Biznesu" oraz jedna statuetka „Lubuski Lider Innowacji”. Otrzymują je firmy, które uzyskają najwyższą ocenę Kapituły. Ponadto Kapituła przyzna wyróżnienia dla firm w kategoriach „Firma przyjazna młodym” oraz „Debiut Roku”.
Ważne:
Prezydenci Gorzowa Wielkopolskiego i Zielonej Góry postanowili dofinansować wpisowe do konkursu, dla 20 pierwszych mikroprzedsiębiorstw, które dostarczą komplet materiałów zgłoszeniowych do konkursu. Oznacza to, że firmy te za udział w konkursie zapłacą jedynie 100 zł.
Zgłoszenia do konkursu można przesyłać pocztą na adres:
Zachodnia Izba Przemysłowo-Handlowa
ul. Kazimierza Wielkiego 1
66-400 Gorzów Wlkp.
Informacja telefoniczna:
Marzena Młynarczyk
T: +48 95 739 03 12
E: marzena.mlynarczyk@ziph.pl