Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
czwartek, 18 października 2018 r.

Zgłaszanie nieprawidłowości

Dodano: 2018-01-29 Autor: Monika Zapotoczna

W związku z zawartą umową o dofinansowanie nr POIS.04.02.00-00-0039/16-00 z dnia 03.08.2017 dla projektu  pn. "Budowa południowej obwodnicy miasta Zielona Góra w ciągu drogi krajowej” w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Działanie 4.2 Zwiększenie dostępności transportowej ośrodków miejskich leżących poza siecią drogową TEN-T i obciążenie miast od nadmiernego ruchu drogowego, oś priorytetowa IV: Infrastruktura drogowa dla miast,  Beneficjent Projektu Miasto Zielona Góra informuje, iż istnieje możliwość  zgłaszania wszelkich nieprawidłowości lub nadużyć finansowych dotyczących funkcjonowania niniejszego projektu. Informacje takie prosimy kierować na specjalny adres e-mail (naduzycia.POIS@mr.gov.pl) lub elektroniczny system zgłoszeń za pośrednictwem dedykowanej strony internetowej (www.pois.gov.pl/nieprawidlowosci).

« powrót