Serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu i tworzenia statystyk. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Plików Cookies
x
Urząd Miasta Zielona Góra Biuletyn Informacji Publicznej
Urząd Miasta Zielona Góra
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
e-mail:

tel.: 68 45 64 100
fax: 68 45 64 155
Newsletter
Uruchom Czytanie Strony
poniedziałek, 26 sierpnia 2019 r.

Aktualności, czyli co się u nas dzieje

Dodano: 2017-09-04 Autor: Krzysztof Rutkowski
2 września 2017 r. na stadionie sportowym przy ul. Wyspiańskiego, przed rozpoczęciem Zawodów Sportowo-Pożarniczych drużyn Ochotniczych Straży Pożarnych, Janusz Kubicki Prezydent Miasta Zielona Góra przekazał na ręce Jarosława Bartkowicza naczelnika OSP "Racula" w Zielonej Górze specjalistyczny samochód Ford Tourneo Custom do transportu osób i grup ratowniczych.

Samorząd Miasta Zielona Góra rozumie ogromną potrzebę zapewnienia bezpieczeństwa mieszkańcom regionu i tym zakupem dokłożył swoją cegiełkę o wartości 153 tyś. zł do tego wielkiego dzieła. Zakup był realizowany w 100% z budżetu Miasta w ramach projektu: "Zakup samochodów do transportu osób i grup ratowniczych w ramach realizacji zadania zakup elementów infrastruktury krytycznej w celu realizacji zadań z zakresu Zarządzania Kryzysowego".

W kabinie samochodu mieści się 8 strażaków wraz z wyposażeniem. Co niezwykle ważne – samochód jest przyjazny dla środowiska, gdyż silnik spełnia bardzo wysokie normy czystości spalin.

« powrót